Kehitämme asiakaskokemustamme - tartuimme kehittämiskohteisiin, joilla varmistetaan asiakkaidemme tyytyväisyys myös jatkossa
Asiakaskeskeisyys on pitkäjänteisen ja kestävän liiketoiminnan ytimessä. Se ohjaa toimintaa jokaisessa kohtaamisessa ja määrittää pitkällä tähtäimellä yrityksen menestyksen. Sen vuoksi me Hyxossa olemme sitoutuneet jatkuvasti parantamaan asiakaskokemustamme. Tavoitteenamme on olla asiantunteva kumppani, jonka avulla asiakkaamme voivat tehdä oman työnsä hyvin ja saavuttaa tavoitteensa.
Matkamme kohti entistä parempaa asiakaskokemusta alkoi syksyllä 2023, kun aloimme kehittää tapaamme johtaa asiakaskokemusta. Kehitystyön pohjaksi selvitimme asiakkaidemme tarpeita ja haasteita sekä tyytyväisyyttä toimintaamme. Tätä varten teimme asiakastyytyväisyyskyselyn ja haastattelimme lähes 20 asiakastamme kuntien vesilaitoksista sekä useita suunnittelukonsultteja, joiden kanssa teemme yhteistyötä.
Erityisen iloisia olemme, että monet asiakkaamme ja suunnittelukonsultit arvostavat hyxolaisten asiantuntemusta ja tuotteidemme laatua sekä läsnäoloamme ympäri Suomen. Näitä asioita lupaamme ylläpitää ja vahvistaa edelleen.
Ruusujen lisäksi saimme selkeää palautetta toimintamme kehittämiskohteista. Palaute auttaa meitä kohdistamaan kehitystoimenpiteitä asiakkaillemme tärkeisiin asioihin kuten hyxolaisten helppo tavoitettavuus ja säännöllinen yhteydenpito asiakkaisiin sekä reklamaatioiden käsittely.
Kävimme palautteet huolellisesti läpi hyxolaisten kanssa ja pohdimme yhdessä, miten kehitämme toimintaamme. Seuraavaksi tartumme kehittämiskohteisiin ja viemme käytäntöön toimintatapoja, joilla varmistetaan asiakkaidemme tyytyväisyys myös jatkossa.
– Hyxossa olemme sitoutuneita tarjoamaan parasta asiakkaillemme. Haluamme jatkossakin olla asiantunteva ja asiakaskeskeinen kumppani, tiivistää Hyxon toimitusjohtaja Harto Viiala.