Kohti parempaa asiakaskokemusta

20.1.2025

Hyxo kehittää asiakaskokemusta – panostamme yhteydenpitoon ja aikataulujen pitävyyteen

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset vahvistavat, että asiakkaamme arvostavat asiantuntevaa palveluamme, korkealaatuisia tuotteitamme ja paikallista tukea. Tämä positiivinen palaute vahvistaa, että olemme monilla osa-alueilla oikealla tiellä. Kyselystä nousi kuitenkin esiin myös kehityskohteita, joihin keskittymällä tulemme suuntaamaan toimintaamme entistä asiakaskeskeisemmäksi.

Näiden tulosten pohjalta olemme tarkentaneet tavoitteitamme vuodelle 2025, keskittyen erityisesti yhteydenpidon parantamiseen ja aikataulujen pitävyyden varmistamiseen – kaksi keskeistä tekijää, jotka vaikuttavat suoraan asiakaskokemuksen laatuun.

Positiiviset palautteet tuovat esiin vahvuuksiamme

Tuotteemme arvioitiin laadukkaiksi (3,5/4) ja palvelumme asiantuntevaksi, erityisesti myynnin osalta (3,59/4). Asiakkaamme pitävät Hyxoa luotettavana kumppanina ja arvostavat nopeaa reagointiamme. Monet avoimet palautteet kiittivät Hyxon asiakaspalvelua:

“Teihin on helppo ottaa yhteyttä.”

“Kanssanne on helppo ja mukava asioida, kiitos teille!”

“Palvelualtis ja osaava henkilöstö.”

Lisäksi asiakkaiden korkea suositteluhalukkuus tuotteidemme osalta vahvistaa, että valitsemme yhteistyökumppaneiksemme päämiehiä, joiden tuotteet täyttävät korkeat laatuvaatimukset. Tämä antaa meille vakaan perustan jatkaa määrätietoista kehitystyötämme.

Kehityskohdat vaativat konkreettisia toimia

Uusin asiakastyytyväisyyskyselymme toi esiin myös selkeitä parannustarpeita. Asiakkaat nostivat esille viiveet yhteydenpidossa ja raportoinnissa, mikä osoittaa, että tuotteidemme ja palveluidemme korkea laatu ei yksin riitä. Asiakkaamme odottavat lisäksi selkeää viestintää ja sovittujen aikataulujen pitävyyttä.

Tämä palaute on tärkeä muistutus siitä, että tuotteidemme ja palveluidemme laatu ei riitä, jos viestintä ja aikataulujen noudattaminen eivät vastaa asiakkaidemme odotuksia.

Kohti parempaa asiakaskokemusta

Hyxo on sitoutunut kehittämään toimintaansa asiakkaidensa palautteen pohjalta. Konkreettiset toimenpiteemme varmistavat, että muutokset näkyvät ja tuntuvat asiakkaidemme arjessa.

Yhteydenpidon tehostamiseksi keskitymme viestimään entistä proaktiivisemmin ja selkeämmin. Haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat ajantasaista tietoa projekteista ja toimituksista. Aikataulujen pitävyyden parantamiseksi selkeytämme toimitusaikojen viestintää ja varaosatoimitusten hallintaa. Kerromme mahdollisista viivästyksistä välittömästi niiden ilmetessä ja tarjoamme aina vaihtoehtoisia ratkaisuja tilanteen helpottamiseksi. Näin asiakkaamme voivat luottaa tietoihin ja suunnitella toimintansa niiden pohjalta.

Tavoitteenamme on olla yhteistyökumppani, joka täyttää asiakkaan odotukset – ja ylittää ne. Panostamme nopeaan, selkeään ja säännölliseen yhteydenpitoon sekä siihen, että sovitut aikataulut pitävät. Samalla kehitämme jatkuvasti palveluidemme laatua, jotta asiakkaamme saavat kokonaisuuden, joka tukee heidän menestystään parhaalla mahdollisella tavalla.

Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta ja avoimesta palautteesta. Yhdessä voimme kehittää toimintaamme entistä vahvemmaksi. Asiakaskokemuksen kehittäminen on Hyxolla jatkuva prioriteetti – ja teemme siitä menestyksekkään yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Haluatko antaa meille lisäpalautetta?

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysideoita. Olethan yhteydessä, sillä kuuntelemme tarpeesi ja toiveesi tarkasti!