Etusivu / Uutiset / Uudistamme huoltopalveluitamme – uusi asiakaspalvelutiimi aloittanut toimintansa  

Uudistamme huoltopalveluitamme – uusi asiakaspalvelutiimi aloittanut toimintansa  

Haluamme palvella asiakkaitamme Hyxon elinkaaripalveluissamme entistä paremmin. Tästä syystä olemme perustaneet huoltotoimintoihin uuuden tiimin, jonka päävastuualueena on asiakaspalvelu ja sen laadun parantaminen. Näin pystymme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin entistä nopeammin ja paremmin.  

Asiakastyytyväisyys Hyxon keskiössä  

Vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselyssä asiakkaamme nostivat kehityskohteeksi huoltotiimin tavoitettavuuden sekä asiakkaan ajan tasalla pitämisen Hyxon ja asiakkaiden välisessä kommunikoinnissa.  

Uuden huoltopalveluiden asiakaspalvelutiimin tavoitteena on huolehtia siitä, että jokaiseen huollon yhteydenottoon vastataan nopeasti ja ammattimaisesti. Kehitämme myös jatkuvasti seurantatyökalujamme, jotta voimme paremmin tunnistaa ja ennakoida ruuhkatilanteet sekä varmistaa, että resurssejamme kohdennetaan tehokkaasti.  

Huollon asiakaspalvelutiimi Pinja Mäkelä (vas.), Asta Husu (kesk.) ja Jarmo Räisänen (oik.)  

Asiantuntijatiimimme palveluksessasi  

Pinja Mäkelä, huollon asiakaspalvelutiimin tiimipäällikkö (pinja.makela@Hyxo.fi, 010 417 4534)  

Pinja Mäkelä on nimitetty asiakaspalvelutiimin tiimipäälliköksi. Hänen vastuullaan ovat huoltosopimukset, huollon asiakaspalvelun toiminnan kehittäminen sekä uusien elinkaaripalveluiden ja sopimusmallien kehittäminen. Pinja vastaa siitä, että hyödynnämme uusia teknologioita tehokkaasti ja tuomme innovatiivisia ratkaisuja tarjontaamme.  

Jarmo Räisänen, myyntipäällikkö ja tekninen tuki (jarmo.raisanen@Hyxo.fi, 010 417 4588)  

Jarmo Räisänen on monipuolinen palveluliiketoiminnan ammattilainen. Hän vastaa huollon asiakaspalvelutiimissä uusista huoltoasiakkuuksista ja vaativammista huolto- ja varaosatarjouksista. Jarmolla on pitkä ja syvällinen näkemys Hyxon toiminnasta. Koneinsinöörin koulutuksen saanut Jarmo on työskennellyt ympäristötekniikan parissa koko uransa ajan, mikä tekee hänestä arvokkaan lisän tiimiin.  

Asta Husu, huoltokoordinaattori (asta.husu@Hyxo.fi, 010 417 4510)  

Asta Husu toimii asiakaspalvelutiimin huoltokoordinaattorina. Astan vastuualueeseen kuuluvat muun muassa asiakkaiden huolto- ja varaosakyselyihin vastaaminen, huoltokyselyiden seuranta, huoltosopimusten ylläpito ja reklamaatioiden hoito. Asta on koulutukseltaan tietojenkäsittelyn ja taloushallinnon merkonomi, ja ennen Hyxolle tuloa hänelle on kertynyt teknistä kokemusta niin varavoimalaitteiden, hydraulisten iskunvaimentimien kuin teknisten instrumenttien osalta. Asiakaspalvelu on Astalle kunniatehtävä, ja hän pyrkii aina tekemään parhaansa asiakkaan tarpeiden eteen. Asta palvelee asiakkaitamme sujuvasti myös ruotsin kielellä.  

Yhteydenotot ja asiakaspalvelu  

Asiakaspalvelutiimi palvelee teitä seuraavissa asioissa:  

  • Varaosakyselyt  
  • Huoltokyselyt  
  • Tekninen tuki  

Huoltosopimukseen liittyvät kysymykset  

Yhteydenotot pyydetään ensisijaisesti osoittamaan sähköpostitse osoitteeseen huolto@Hyxo.fi tai puhelimitse numeroon 010 417 4505. Palvelemme asiakkaitamme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.  

Matkamme hyvän asiakaskokemuksen kehittämiseksi jatkuu  

Hyxon huollon panostus asiakaspalveluun on vastaus asiakkaiden esittämiin toiveisiin parantaa asiakaspalvelun laatua. Arvostamme avointa viestintää ja palautetta, sillä se auttaa meitä parantamaan palveluitamme ja tunnistamaan kehityskohteitamme. Olemme vahvasti sitoutuneita parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tarjoamiseen asiakkaillemme.